dissabte, 16 d’agost del 2014

AMOR, DOLÇ AMOR

" Que bonic és  l'amor... quan  existeix I si tanco els ulls, encara puc sentir la pressió exacta que els teus llavis exercien sobre la meva galta i també  en els meus  llavis   mentre em feies un petó; i em sembla que m’arriba el perfum de la pell suau i dolça del teu coll. I sento l’escalfor de les teves mans, la primera vegada que van agafar les meves, i la teva veu, que a cau d’orella em xiuxiuejava paraules tranquil·litzadores que intentaven amagar la meva falta de traça. Estima'm quan menys m'ho mereixi perquè serà quan més ho necessito. Ni ara, un pas enrere.

Avui un brindis per les persones que no tenen por dels seus sentiments ni de les seves emocions, que no s'amaguen darrere façanes ni cuirasses estúpides. Per les persones que entenen que tots ens podem equivocar, i que el que realment importa és saber rectificar a temps. Per les persones que tenen somriures sincers, inequívocs i inesperats. Per les persones que saben que el més important és cuidar del seu món i de les persones que estimen

I un brindis per les grans notícies, les que ho curen tot; i pels aniversaris de la setmana. Per vosaltres, per nosaltres, perquè, malgrat tot, no deixem mai de vigilar-nos, estimar-nos  i cuidar-nos"










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada