dissabte, 16 d’agost del 2014

NOSTÀLGIA - ENYORANÇA


" Tenia dinou  anys quan vaig descobrir SAU  el grup que va despertar en mi alguna cosa més que bones vibracions i que es va convertir en la banda sonora dels millor anys de la meva vida.
Nostàlgia a dojo... és el que sento quan aixeco els ulls cap al cel  i recordo que una nit  d'estiu, sota la lluna d'un  mes d'agost, de  fa  vint- i - tres anys,  vaig conèixer  el  meu admirat, enyorat ,inoblidable i entranyable  gran AMIC,  CARLES SABATER HERNÁNDEZ,  Concretament  va   a ser a Cardedeu durant la Festa Major i després  d'un magnífic,màgic,  sensacional, genial concert de SAU, durant la gira del " Quina Nit"  Quan va finalitzar el concert amagada rere un mur de timidesa m'esperava pacientment per conèixe'ls a ELLS     ( en Carles i a en Pep) i intercamviar  algun somriure i algunes paraules... i llavors en Carles es va acostar  cap on era Jo abraçant-me  dolçament i   preguntant-me el meu nom i si m'havia agradat el concert...em tremolaven les cames!!i en aquells instants em vaig enamorar de SAU i de'n Carles .A partir d'aleshores vaig viure una intensa història farcida de molts concerts i un munt d'aventures i anècdotes  amb  amics i amigues , companys i companyes  amb els quals ens vam endinsar en el vaixell de SAU, un món ple de sensacions sentiments, emocions, amors i desamors..quantes nits de concerts eeehhh?!!

 Estimadíssim CARLES, cada nit observant la  lluna i les estrelles, em sento més a prop teu!, sento que em parles , que em somrius.... llavors tanco els ulls i recordo perfectament cada concert, cada obra teatral, cada instant compartit: la teva mirada tan tendra, la teva veu sensual que a cau d’orella em xiuxiuejava paraules tranquil·litzadores, els teus  rínxols daurats,  el teu somriure tan agradable, les nostres confidències,  els teus petons de mel i sucre, la calidesa de les teves mans acariciant-me i  Jo refugiant-me  en els teus braços imaginat-me viure dins d'un núvol. Són tants records inesborrables, màgics, sensacionals viscuts amb TU i Sau. que se m'acumulen... que et visc intensament sense tenir-te!!!!

Ara,   ja  fa  quinze anys que ja no hi ets, que vas empendre un  viatge llarg i sense  retorn , però el teu record perdura en Mi de tal manera que T'ENYORO moltíssim i com m'agradaria ser un ocell i volar cap a TU per abraçar-te dolçament i refugiar-me entre els teus braços; Ara dorms entre ombres d´un somni del que mai despertaràs.Quan el sol surt després de la pluja i deixa en la terra olor d´humitat l´herba brilla plena d´espurnes aixeco el cap al cel i et trobo a faltar. Fa molt temps que no sé res de tu.
Ets l'àngel que em tenyeix de llum i em guia a la felicitat. El diamant del meu cor. Un amor llunyà, amb esperança d'or... T’ESTIMO  I T'ENYORO  MOLTÍSSIM !!!!!!MILIONS  DE   PETONS AL CEL!"











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada